Poceni kartuše za tiskalnike
Arhiv 10. februar, 2000
 Odjava   Kazalo tem   Iskanje 
 Moderatorji   Novi uporabniki   Prijava/Urejanje 

Debatni Klub » Popotovanja - Nasveti, vprašanja,... » Razno » Delo na potniski ladji » Arhiv 10. februar, 2000 « Nazaj Naprej »

Avtor Sporočilo
Vrh straniPrejšnje sporočiloNaslednje sporočiloDno strani Povezava na to sporočilo

Robi
• Čas pošiljanja: torek, 18. januar, 2000 - 21:24   Uredi sporočiloNatisni sporočilo

Ce koga zanima karkoli o delu in zivljenju na ladji ali o tem, kako tako delo dobiti, kako je placano...naj se javi! Sam sem delal na ladji, tako da mi ni nic neznano!
Vrh straniPrejšnje sporočiloNaslednje sporočiloDno strani Povezava na to sporočilo

Janezlll (Janezlll)
• Čas pošiljanja: sreda, 19. januar, 2000 - 8:43   Uredi sporočiloNatisni sporočilo

Za začetek bi lahko malo obširneje opisal svoje delo in ostalo življenje na ladji.Kako dobro dogodivščino, slabo izkušnjo ali podobno.Tega verjetno ni manjkalo.Mene zanimajo take stvari, ker imam rad zemljepis, potopise.Napiši, katera dežela ti je bila najbolj všeč.
Vrh straniPrejšnje sporočiloNaslednje sporočiloDno strani Povezava na to sporočilo

Robi
• Čas pošiljanja: sreda, 19. januar, 2000 - 22:02   Uredi sporočiloNatisni sporočilo

Naj vam takoj na zacetku povem, da sem delal na treh razlicnih ladjah. Ker pa so to bile potniske ladje, so vedno imele eno in isto linijo, tako da sem se vedno vracal v iste kraje. Dve od teh ladij(S/S Majestic in S/S Oceanic) sta pluli na relaciji Cape Canareval- Nassau-Cape Canareval(Nassau je glavno mesto Bahamov), tretja ladja ( M/S Tropic star) pa je bila potujoca igralnica za enodnevna krizarjenja, njeno maticno pristanisce pa je bil Miami.
Tako sem v glavnem spoznal Florido ( Cape Canareval, Miami, Orlando)in Bahamske otoke na celu z njenim glavnim mestom Nassau-om.
Samo delo na ladji pa je res zelo naporno in do potankosti nacrtovano! Primer: Se preden sem sel na ladjo, sem dobil papirje, na katerih je bilo do potankosti opisano delo. Npr.: V restavracijo prides ob 6.20 zjutraj, primes posodice za maslo in jih napolniš. Potem gres napolnit posode za led in ob 6.30 napolnis z ledom kozarce. Ob 6.35 gres napolnit kosare za kruh.......
Rekel sem si ja,ja, to bomo ze naredili po svoje.
In kaj sem dozivel? Zivljenje na ladji poteka tocno tako, kot sem si doma prebral v tistih papirjih!!! In to cel dan tocno po navodilih! Ali veste, kaj pise za prezivljanje prostega casa? Citiram: Prostega casa imate zelo malo, kar pa ga je, ga uporabite za pripravo na delo! Dela pa se cca 12-16 ur na dan! Za zajtrk od 6-10, kosilo od 11-15, vecerjo od 18-22,cca 3xna teden pa se nocni buffet od 23-3! Pri tem je treba se upostevati nekajkrat na teden ciscenje po zajtrku, pa tedenske fire and boat drille(nekaksne vaje ob pozaru in vaje, kako ob primeru nesrece spustiti coln v morje) in seveda vsakodnevno "pranje" glav eno uro pred vecerjo!
Vendar moram poudariti, da vseeno ni tako zelo hudo, ceprav na prvi pogled tole izgleda kar kriza, kajne!
O dogodivscinah in slabih izkusnjah pa mogoce kdaj drugic !!! Komentar!?
Vrh straniPrejšnje sporočiloNaslednje sporočiloDno strani Povezava na to sporočilo

Janezlll (Janezlll)
• Čas pošiljanja: četrtek, 20. januar, 2000 - 7:53   Uredi sporočiloNatisni sporočilo

Ja, prfuknjeni Američani imajo povsod vse tako organizirano, kot si sam opisal.Ni stvari, ki bi bila prepuščena slučaju.Tako tudi tvoj urnik življenja na ladji.Kar se pa tiče dela,zaslužka,je pa najbrž cilj, da čim več delaš, da tudi čim več skasiraš, a ne.To je bil tvoj namen, polna vreča $$$$$$$$$, dobra življenska izkušnja in videt kaj sveta.
Še napiši kaj.
Vrh straniPrejšnje sporočiloNaslednje sporočiloDno strani Povezava na to sporočilo

Neža
• Čas pošiljanja: četrtek, 20. januar, 2000 - 15:24   Uredi sporočiloNatisni sporočilo

Robi, ti si očitno delal v strežbi. Zanima me, kakšna dela so na voljo ženskam, oz. kako je z enakopravnostjo glede dela, zaslužka,itd. Pa še to: a je treba imeti kakšno posebno izobrazbo (npr. gostinsko)?
Zaenkrat bi bilo to vse.
Lep pozdrav!
Vrh straniPrejšnje sporočiloNaslednje sporočiloDno strani Povezava na to sporočilo

Robi
• Čas pošiljanja: četrtek, 20. januar, 2000 - 16:31   Uredi sporočiloNatisni sporočilo

Ja, takole: V prvi vrsti sem si tedaj zelel videti kaj sveta in pa seveda kaj zasluziti. Ker pa sem kmalu spoznal, da oboje ne gre skupaj, sem se odlocil za spoznavanje sveta in uzivanje. Tako sem se zavestno poslovil od $$$$!!! Pa mi ni zal, saj sem videl in dozivel marsikaj!
Moj mesecni zasluzek= 50 dolarjev+ napitnina!
Neza, dekletom se najbolj izplaca delati kot sobarice. Zasluzek je dober, toliko kot v strezbi!
Vrh straniPrejšnje sporočiloNaslednje sporočiloDno strani Povezava na to sporočilo

Simona
• Čas pošiljanja: četrtek, 20. januar, 2000 - 17:48   Uredi sporočiloNatisni sporočilo

Jaz sem slisala, da zna biti postavka napitnina kar zajeten kupcek. Pa je na tem tudi kaj resnice?
Vrh straniPrejšnje sporočiloNaslednje sporočiloDno strani Povezava na to sporočilo

Robi
• Čas pošiljanja: četrtek, 20. januar, 2000 - 22:40   Uredi sporočiloNatisni sporočilo

To sem cakal! Ja, drzi!
Natakar in sobarica dobita za 3-dnevno krizarjenje 10 dolarjev po osebi, za 4-dnevno krizarjenje pa 12 dolarjev po osebi. Stevilo oseb, ki jih natakar streze ves cas krizarjenja, pa je ves cas isti(streze iste ljudi). To stevilo pa je odvisno od ratinga. Rating pa je najbolj zaj.... stvar, ki sem jih dozivel v zivljenju. Pa mogoce o tem drugic, ce vas bo zanimalo. Povzetek: Ce bos imel dober rating, bos imel vec ljudi, ce bos imel vec ljudi, bos vec zasluzil! Jasno? Sicer pa napitnina ni obvezna, tako da se je vcasih tudi zgodilo, da nisi dobil nic! Stregel pa si cca 14-18 ljudi in to dvakrat, saj sta dva sittinga za vsak obrok. Upam, da me razumete, saj je malce zakomplicirano. V bistvu sem vam dal sedaj matematicno nalogo in lahko priblizno izracunate zasluzek. Prosim za rezultate, da jih ocenim!
Vrh straniPrejšnje sporočiloNaslednje sporočiloDno strani Povezava na to sporočilo

Neža
• Čas pošiljanja: petek, 21. januar, 2000 - 17:03   Uredi sporočiloNatisni sporočilo

Se pravi, če na 3-dnevnem potovanju strežeš 18 ljudi to znese 360 USD na dan. (če sem prav razumela)
Vrh straniPrejšnje sporočiloNaslednje sporočiloDno strani Povezava na to sporočilo

Janezlll (Janezlll)
• Čas pošiljanja: sobota, 22. januar, 2000 - 8:32   Uredi sporočiloNatisni sporočilo

Po izračunu LAHKO znese toliko.Ker pa je odvisna od gosta, je lahko neprimerno manjša, a ne?
Kako se ti rejting dviguje?
Vrh straniPrejšnje sporočiloNaslednje sporočiloDno strani Povezava na to sporočilo

Robi
• Čas pošiljanja: sobota, 22. januar, 2000 - 23:45   Uredi sporočiloNatisni sporočilo

Niste me cisto dobro razumeli. Vsak natakar za vsak obrok streze dva sittinga. V vsakem sittingu je npr. 18 ljudi. To pomeni, da je natakar postregel 36 ljudi. Sitting= Ce ladja sprejme 1600 gostov, ima restavracijo ponavadi za 800 gostov. To pomeni, da hodijo jest v dveh skupinah. Prva ob 18, druga ob 19.30.Upam, da je sedaj malo bolj razumljivo. Kar pa se tice 360 dolarjev, je to za celo krizarjenje ( 3 dni) in ne za vsak dan!!!
Rejting!!! To bo sele komplicirano!!! Janez, ce ne bos kaj razumel, mi povej. Sicer se bom potrudil, ampak...
Gostinstvo na ladji ima v najemu neka firma (v nadaljevanju Stellar). Ta firma garantira, da bodo gostje zadovoljni s hrano in postrezbo na ladji. Ladja je last druge firme( v nadaljevanju Premier). Tako Stellar odgovarja Premierju, da bo vse cool. Da pa bo res vse, kot se sika, Premier preverja s pomocjo ankete, ki jo izpolnijo potniki zadnji dan potovanja. In ta anketa je za npr. natakarje zivljenskega pomena!!! Natakar je ODGOVOREN za dobro postrezbo in za dobro HRANO!!!
Ceprav nisi kuhar, ampak samo natakar, si odgovoren za hrano!? In to se kako!!! Strezba in hrana se ocenjuje z : excellent, very good, good, poor. Ce imas 36 gostov, bos imel cca. 15 anket in ce bos samo na dveh anketah imel npr. GOOD v hrani, bos imel na naslednjem krizarjenju po vsej verjetnosti le cca. 28 gostov ali manj. Ce pa bos imel le enkrat, na eni anketi, npr. very good namesto excellent v strezbi, se ti lahko zgodi isto. Ce pa se to zgodi 3-4x, bos kmalu degradiran v pomocnika, ce pa je personala dovolj, lahko samo se spakiras!!!
Pritisk je res strasen. Vcasih bi raje videl, da mi nihce od gostov nic ne placa, kot da me slabo oceni!!! Potem veste, koliko je ura!
Sicer pa je na ladji najvec streznega osebja iz ex Jugoslavije, Turcije, Italije, Francije. Naj se povem, da so zelo cenjeni delavci iz ex Jugoslavije( seveda spadajo sem tudi Slovenci).
Pa se to: Doma si lahko tudi direktor hotela, ko pa bos pricel na ladjo, bos zacel od zacetka ( pomocnik natakarja)!!! Poznam tak primer, celo Slovenca!
Pa naj bo za danes dovolj. Matr, sem se razpisu!
Vrh straniPrejšnje sporočiloNaslednje sporočiloDno strani Povezava na to sporočilo

Neža
• Čas pošiljanja: nedelja, 23. januar, 2000 - 13:45   Uredi sporočiloNatisni sporočilo

Uf, se mi zdi, da tale rejting ni ravno najbolj fer stvar. Saj natakar ni kriv, če v kuhinji kaj zaj.ebejo.
No, saj vem, tak je pač sistem, to je bil samo moj komentar.
Robi, koliko časa pa si bil na ladji?
Vrh straniPrejšnje sporočiloNaslednje sporočiloDno strani Povezava na to sporočilo

zelda
• Čas pošiljanja: sreda, 02. februar, 2000 - 10:52   Uredi sporočiloNatisni sporočilo

kje si se zdaj zgubo, ko je mene začelo zanimat.
Torej, ker sem imela v matematiki vedno popravca, se me usmili in mi povej kolko si dobil vsega skupaj npr. v enem mesecu, da ocenim sama pri sebi, ali so te izkoriščali, ali se ti je splačalo?
Vrh straniPrejšnje sporočiloNaslednje sporočiloDno strani Povezava na to sporočilo

ap-čiha
• Čas pošiljanja: sreda, 02. februar, 2000 - 12:44   Uredi sporočiloNatisni sporočilo

Čuj Robi, vsaka ti čast. Ni vsak rojen za takšen drill. Sam raje sedim pod drevesom in vlečem svojo pipo pa brez nickel-a v žepu. Če sem te prav razumel, ob vsem tem delu nimaš veliko časa da bi si ogledal lepote na okrog. Torej uživanje lahko pozabim.
Zanima me kakšen je končni seštevek pod črto, če odšteješ vse potrebne stroške in ob primerni skromnosti. Ker delo se mi ne zdi nevem kako kreativno. Vse skupaj me bolj spominja na sužnjelastniški red. Mogoče me moti moj balkanski način razmišljanja. Torej pridružujem se Zeldi, kakšen je končen rezultat ko sešteješ vse pluse in minuse ? (če odštejem celo stvar kot izziv in pustolovščino, kar se ne da doživeti doma)
Vrh straniPrejšnje sporočiloNaslednje sporočiloDno strani Povezava na to sporočilo

Robi
• Čas pošiljanja: sreda, 02. februar, 2000 - 21:27   Uredi sporočiloNatisni sporočilo

Začel bom na koncu.
Domov sem prisel popolnoma brez denarja!!!
Na mesec pa sem zasluzil od 2.000-3.000&.Veliko ali malo? Toda takoj na zacetku moras vedeti, po kaj sploh si na ladjo prisel! Ali bos uzival(kolikor se da) ali pa bos sparal dolarcke!!!
Torej, jaz sem bil v letih, ko sem hotel kaj videti in seveda doziveti!
Pa se vrnimo k placi! Od te vsote je potrebno odsteti nekaj stvari(tole bo spet kar zapleteno):
- davek sefu restavracije( glede na tvoje stevilo gostov in s tem kolicino zasluzka, moras svojemu sefu placati davek, kajti to je del njegove place. En del njegove place je npr. tudi prodaja pijace restavracijskemu personalu. Seveda to pijaco za njega prodaja eden od natakarjev kot side job. Ce ne veste, kaj je side job, vprasajte.)
- sobarja ( velika vecina oz. kar vsi natakarji smo imeli svoje sobarje, ki so lepo pospravili kabino in te predvsem oskrbeli z ledom!!! Mogoce se to slisi kot nepotreben strosek, toda verjemite, to je bilo nujno potrebno!)
- plačilo pogrinjkov za zajtrk( to smo morali placevati vsi. Po nocnem bifeju, ki se je koncal okrog 2-3 ponoci, je posebna ekipa slabse placanih kuharjev in cistilcev, ki so si tako honorarno zasluzili nekaj denarja razen svojega rednega dela, pripravila mize za zajtrk.)
- placevanje delanja pogrinjkov in zvijanja serviet ( to pa ni bilo obvezno, ampak nas je kar nekaj to prakticiralo. Ker je bila vsaka prosta minuta dragocena, smo imeli vsak svojega crnca(dobesedno), ki je vedno poskrbel, da je bila tvoja miza(ti si samo postregel in pozabaval goste in odsel)po vsakem obroku lepo pospravljena in pripravljena. S kompletnim priborom, kar je znalo biti problem. Zvijanje serviet za pogrinjke pa je bilo itak tako zamudno (pa se ukradli so ti jih ponavadi), da ti jih je kdo drug naredil in ti jih prinesel tik pred zdajci)
- delanje na nocnem bufeju ( kot sem ze enkrat prej omenil, si vsaj 2x na teden prisel na vrsto za nocni bufet. Ce pa se ti ni dalo delati, si lahko rekel komu drugemu in stvar je bila resena. Ni problema! Cena? Malenkost! 50 dolarjev!!! Za dve uri!!! Verjemite, vcasih bi dal tudi 100&, samo da bi sel spat!!!)
- razno: 1. Kuhinja: Hrano si dobil veliko hitreje, pa tudi za tvoj trebuscek so bolje poskrbeli.
2. Pomivalnica posode in pribora: Ob vecnem pomankanju pribora( to je bil lahko zelo zoprn problem) si moral fantom tedensko stisniti nekaj dolarčkov in pribora si potem imel vec kot dovolj!)
3. Pomivalnica kozarcev: Ob prav tako vecnem pomanjkanju kozarcev si proti placilu dobil kozarcev, kolikor si hotel!)

Ja, tako je to. Pa sem najbrz se kaj pozabil!!!
Tam pa sem bil dve leti, dovolj, da sem spoznal res vse dobre in slabe plati.Od tega sem bil dva meseca v pristaniscu v Miami-ju, ker je ladje cakala na dovoljenje za plovbo. To pa je bilo zivljenje!!!
Ce vas se kaj zanima, kar vprasajte, saj vam rade volje odgovorim!
Vrh straniPrejšnje sporočiloNaslednje sporočiloDno strani Povezava na to sporočilo

Zelda
• Čas pošiljanja: četrtek, 03. februar, 2000 - 7:44   Uredi sporočiloNatisni sporočilo

veš kaj Robi takole si mislim - v študentskih letih mora biti to fajn delo, sploh če greš še s katerim od prijateljev skupaj -vzameš pač kot pustolovščino,avanturo.Denar ni pomemben. Drugače je pa to ena sama tlaka, in ga ni denarja, da bi človek šel to delat- takrat ko je avanture dal skozi,denar pa ga ne zanima, ker z njim nima problemov. Ker si verjetno bil mlad ko si to delal,(ozr si še) sem ti te izkušnje kar malo fauš. Sicer jaz take izkušnje nimam, vendar če bi jo mela, bi obstajala velika nevarnost da me začopati kak bogat gospod - pa zdaj ne bi bila v meni tako ljubi Sloveniji. Hecam se.
Kakšna so kaj gospoda na tej ladji??? Poznaš kako fajn ladijsko turo- tako enotedensko, ki bi šla iz Genove ozr kje od blizu? Sicer sem jaz bolj tip ki uživa na jadrnici, ampak se vseeno malo razgledujeva s partnerjem za eno tako varianto- tako za probat. Sva pa trdo sklenila da greva enkrat v življenju z ladjo okoli sveta.Ko bom v penziji.ČAO.
Vrh straniPrejšnje sporočiloNaslednje sporočiloDno strani Povezava na to sporočilo

Robi
• Čas pošiljanja: petek, 04. februar, 2000 - 22:31   Uredi sporočiloNatisni sporočilo

Zelda, evropskih krizarjenj ne poznam tako dobro, tako da ti tezko kaj pametnega svetujem.
Glede na moje izkusnje pa bi ti predlagal npr. 4-dnevno krizarjenje na relaciji Florida- Bahamski otoki. Vse to bi zdruzil se z ogledom Disneyworlda v Orlandu in Space centra v Cape Canarevalu. Na Bahamih pa bi ti predlagal izredne plaze in seveda ogled enega od dveh casinojev, ki sta res fascinantna.
Vse to ni vec tako drago, kot je bilo vcasih in je cenovno dostopno skoraj vsakemu. Tudi jaz imam zeljo narediti to turo, toda zaenkrat sem prekratek.
Vedeti pa moras, da si na ladji kralj!!! To, da je gost kralj, lajnajo tudi nasi turisticni delavci, toda tak gospod, kot je gost na turisticni potniski ladji, ga ni!!!
Vrh straniPrejšnje sporočiloNaslednje sporočiloDno strani Povezava na to sporočilo

Robi
• Čas pošiljanja: petek, 04. februar, 2000 - 22:49   Uredi sporočiloNatisni sporočilo

Janezlll, hotel si dogodivscino, pa sem se sedajle spomnil nekega dogodka, na katerem pa na zalost!? nisem bil prisoten:
Na vrnitvi ladje Majestic iz Bahamov na Florido, je nekje na pol poti izbruhnil pozar v strojnici ( pozar v strojnici je najvecja nevarnost, ki lahko doleti ladjo, verjeli ali ne! Tudi hude nevihte niso tako nevarne.)Potniki so celo noc preziveli v resilnih colnih, posadka pa je gasila pozar in zacuda jim je to uspelo, ceprav je bila verjetnost zelo majhna!
Jaz sem se z dopusta vrnil ravno, ko so ladjo popravili in vkrcal sem se ravno na njo. Seveda mi je kar malo zal, da sem zamudil ta dogodek. Nekega dne pa je v nasih kabinah( te so namescene globoko pod povrsino morja)prenehal delovati air-condition in ugasnile so se luci. Ko bi vi videli to paniko!!! Vecina je zacela grabiti resilne jopice in bezati proti izhodom! Sele kasneje sem izvedel, odkod panika! Bila je namrec popolnoma ista situacija kot ob pozaru. Nobenega znaka, da ladja gori, razen, da je odpovedala elektrika!
Sicer pa si sebe predstavljajte dve nadstropji pod povrsino, v zelo ozkih, temnih hodnikih. Na cca 10 metrov pa so v teh hodnikih nepropustna vodna vrata, ki se aktivirajo z mosta!Ko so ta vrata enkrat zaprta, ne mores nikamor vec!
Lepo, kajne!
Naslednjic pa se o fire ans boat drill-ih, ter o nesrecah pri izvajanju teh(tudi smrtnih!)!
Vrh straniPrejšnje sporočiloNaslednje sporočiloDno strani Povezava na to sporočilo

Zelda
• Čas pošiljanja: ponedeljek, 07. februar, 2000 - 8:39   Uredi sporočiloNatisni sporočilo

Robi, jaz bi imela fobijo tam spodaj, ne vem če bi zdržala. preden sem začela z lastno barko okoli vandrati sem bila enih parkrat z najeto ladjico okoli po Jadranu- veš tiste, ki so prirejene za enih 15-20 ljudi. Prvič, ker sem bila nevedna, sem imela kabino spodaj- vse je smrdelo po ne vem čem (olje, bencin) slabo sem se počutila, zgleda da sem malo klavstrofobična - tako bi zame prišle v poštev samo une kabine zgoraj,kjer vidiš ven. Sploh je pa to en plavajoči hotel, ne? Po mojem ima gost bolj malo stika z vodo??? Ne vem, ta varianta se mi zdi za starejše gospe. Zdi se mi tudi ,da bi me motili tudi tisti programi animacije - imam fiks idejo da te kar naprej nekaj gnjavijo na taki ladji! Se motim??? Povej kaj o tem! ČAO
Vrh straniPrejšnje sporočiloNaslednje sporočiloDno strani Povezava na to sporočilo

Janezlll (Janezlll)
• Čas pošiljanja: sreda, 09. februar, 2000 - 8:09   Uredi sporočiloNatisni sporočilo

Roberto, jaz bi umrja tam spodi.Nasploh se v morju počutim zelo utesnjeno, imam fobijo pred morskimi pesi,plavam do tam, ko še vidim dno.
Vrh straniPrejšnje sporočiloNaslednje sporočiloDno strani Povezava na to sporočilo

Robi
• Čas pošiljanja: sreda, 09. februar, 2000 - 22:55   Uredi sporočiloNatisni sporočilo

Zelda, jaz pa sem bil vesel, ker so kabine spodaj! Zakaj? Preprosto! Ob malo vecjih valovih, ko se ladja guga, je spodaj kar znosno, kar za potniske kabine ne bi mogel reci, sploh za tiste na vrhu! Popolnoma kogicno je, da se bolj maje, cim visje si! Pa se ena dogodivscina:
Eden od natakarjev se je vedno, ko ga je malo prevec srknil in je hodil sem ter tja, izgovarjal na nemirno ladjo. Enkrat, ko se je spet s pladnjem opotekal po restavraciji, ga je ustavil neki drugi natakar. Dialog je bil priblizno taksen:
- Ej, Robi, ne opotekaj se prevec, da kdo ne opazi, da si prevec spil!
- Daj nehaj tezit, saj vidis, da se ladja gunca, ker so valovi!
- Robi, ti si pa res fejst pijan, a ne vidis, da smo v pristaniscu!!!
Popolnoma resnicno(samo nisem bil jaz, samo ime sem uporabil)!!!
Vrh straniPrejšnje sporočiloNaslednje sporočiloDno strani Povezava na to sporočilo

zelda
• Čas pošiljanja: četrtek, 10. februar, 2000 - 8:00   Uredi sporočiloNatisni sporočilo

ja, glede guganja se strinjam - vendar jaz sem vedno vse "viharje" preživela na palubi, jaz ne morem kar ždeti v podpalubju in čakati kaj se bo zgodilo - bi mi šlo preveč živcev.Če človek dejavno sodeluje( govorim o svojih izkušnjah), ga ni strah, ko nekaj časa opazuje bitko med morjem in ladjo, dobi zaupanje v ladjo in tudi strah čudežno izgine. Govorim iz lastnih izkušenj.ČAO.

Povej mi no kaj več o tem(ko se ti bo ljubilo), kako poteka življenje na taki ladji - še iz strani, ki jo vidi in občuti turist na tej ladji.

Kazalo tem | Zadnji dan | Zadnji teden | Drevesni pogled | Iskanje | Pomoč/Navodila | O programu Administracija
wipic.com | iskalnik.com sm | ohranjevalniki sm | e-voščilnice | mojsms | registracija domen | kartuse za hp tiskalnike | avtodeli
© 1A INTERNET d.o.o.
best buy shop | flower delivery | free greeting cards | inkjet cartridges & laser toners

Toners and Cartridges - Auto insurance quotes